Vrijdag 11 Juli

11 juli 2014 - Céret, Frankrijk

Hallo allemaal!

Vrijdagmorgen pakken we de tent weer in en rijden we richting Andorra. Het eerste stuk volgen we een  route door prachtige natuur. Slingeren en nog eens slingeren tussen de bergen door. Prachtige bergtoppen zien we en mooie dorpjes. Het schiet niet erg op,maar we zien wel veel moois!

Op de grote weg  gekomen, zien we ook weer prachtige bergtoppen en worden de stuurmanskunsten van Harry op de proef gesteld. Met glans geslaagd! Haarspeldbochten!!! WOW!

Als we in Spanje zijn, vinden we een restaurantje waar we ineens Spaans moeten praten. Mijn grijze cellen weer aan het werk dus. Het lukt om voor allebeide een salade te bestellen en wat drinken. Het smaakt ons goed. Daarna weer verder. Voor we in Andorra zijn moeten we een hoge pas over. Prachtig!!!

In Andorra gaan we shoppen als echte Nederlanders: kijken, kijken, maar niet kopen! Een versnapering bij de McDonalds tussendoor. Rond 6 uur zijn we terug bij de bus en vervolgen we onze reis. I.p.v. de bergpas nemen we de tunnel. Dat scheelt veel tijd en stuurwerk. Bij Aix-les Thermes zien we een camping langs de grote weg en er is nog plek voor ons “campertje” voor  1 nacht. De buurman kwam even kijken wat voor campertje wij hebben. Daarna eten we een blik voer (wel opgewarmd) en gaan vroeg onder de wol, want het is koud en regenachtig. En morgen weer verder naar Carcassonne!

Slaap lekker!

Lieve groet

Anneke en Harry

1. Jorien:
    14 juli 2014
    Hoi hoi,
    Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Veel plezier nog,

Jorien & lia