Donderdag 17 Juli

17 juli 2014 - Dole, Frankrijk

Hallo allemaal!

Het wordt weer een hete dag. In Nederland is het ook warm hoorden we. We beginnen om 8 uur de boel op te ruimen, ontbijten en om 10 uur zijn we kant en klaar en maken we een begin aan de terugreis. Het eerste stuk hebben we de zon op de voorruit. Erg warm,maar met het raampje open houden we het hoofd nog wel koel.

We zijn op weg naar Diyon. De thermometer geeft aan , dat het buiten 34,5 gr is……de airco gaat aan. Het rijdt lekker door allemaal en we bereiken in de namiddag een dorpje vlakbij onze bestemming. Daar tanken we even en doen wat boodschapjes. Op de camping worden we begroet door een drietal keffertjes. Dat gekef zullen we nog heel vaak horen deze avond. Het grappige is, dat de baasjes van de keffertjes met veel geschreeuw proberen de honden stil te krijgen. Elke keer als er iemand langs de hondjes loopt……….juist ja……..waf wafwaf……….en daarna een hoop Frans geschreeuw van 3 mensen…….erg leuk! Martin Gaus zou hier nog wel werk kunnen verrichten misschien.

We zetten niet de tent op, maar slapen in ons campertje. Er staan luxe campers om ons heen……..die worden elke dag gepoetst……verschil moet er zijn nietwaar? Het is tot ’s avonds laat lekker warm. Wat een verschil met toen we in de bergen zaten. Lekker genieten!

Morgen blijven we hier en houden een rustdag en willen zaterdag verder.

Truste allemaal  en geniet van het zomerweer !!!! De BBQ uit de schuur halen!

Groetjes

Anneke en Harry