maandag 30 Juni.

30 juni 2014 - Chalon-sur-Saône, Frankrijk

Hoi allemaal!

Het is maandag 30 Juni. Ik ben al voor 9:00 uur de tent uit, en de lucht is prachtig blauw. De temperatuur is aan de lage kant. En langzamerhand komen er meer wolken aan de lucht. Anneke wordt ook wakker en we maken een ontbijtje klaar. We besluiten er een ontspannen dagje van te maken.
Ik fiets even naar het dorp, maar de plaatselijke bakker en kruidenier zijn beide gesloten. Ik fiets naar het volgende dorp, waarvan ik weet dat het wat groter is. In de supermarkt daar koop ik wat boodschapjes voor vandaag. Dan fiets ik terug naar het dorp. De camping waar we staan ligt op het hoogste punt van de omgeving en de terugweg is erg zwaar. Ik heb lang niet geklommen, merk ik, en ook mijn conditie is niet optimaal. Pff, dat is een hele klus. Doch na een half uurtje zitten en een pilsje is alles vergeten.
Ik ga wat zitten lezen en kijken. De nieuwe buren zetten een opblaastent op. Anneke gaat even mediteren.
Dan wordt het tijd voor het avondeten. Pannenkoeken met jam.
Daarna gaan we zitten lezen onder de luifel, en al om 23:00 uur naar ons bedje achter in de bus.
Het was een relaxte dag.

Liefs,

Anneke en Harry